poniedziałek, 26 maja 2014

Powoli wracam..

Cześć!

Po bardzo długiej przerwie - powoli wracam. Nagromadziło mi się kilka spraw i niestety (lub stety) czeka mnie sporo pracy przynajmniej do połowy lipca.
Mam nadzieję, że znajdę trochę więcej czasu na bloga. :)

Mimo wszystko, przez ten czas powstawały nowe rzeczy handmade.

Męska bransoletka jest jedną z nich. :) 
Wykonana na specjalne zamówienie.



Zrobiona jest z czarnego woskowanego sznurka z zewnątrz oraz  biało-zielonych sznureczków w środku. Zakończona półfabrykatami w kolorze srebrnym.


Właścicielowi się podobała.. i tak sobie myślę, że może powstanie więcej wersji bransoletek dla mężczyzn.

Co o tym myślicie? Lubicie gdy chłopak nosi jakąś biżuterię? :)

Pozdrawiam,
Asia

6 komentarzy :

  1. Świetna bransoletka. Mój chłopak lubi nosić rzemyki i inne, podobne bransoletki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak też lubi mieć coś na nadgarstku :) W takim razie muszę pomyśleć nad czymś nowym dla Panów.. :D

      Usuń
  2. Bransoletki dla mężczyzn są świetne ;) ta jest naprawdę super ;)
    (chętnie sama bym ja nosiła :) ostatnio podkradam męskie zegarki tacie i chłopakowi-fajnie wygląda taki ciężki dodatek )
    pozdrawiam;) masz wielki talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też uwielbiam duże męskie zegarki :)

      Usuń