wtorek, 29 kwietnia 2014

Bransoletki i miła niespodzianka!

Cześć!

Na początku chciałam się pochwalić. Po raz pierwszy brałam udział w rozdaniu i wygrałam! Przyszła do mnie naturalna mandarynkowa pomadka do ust zrobioną przez Mela Beauty, której bardzo dziękuję. Jest świetna i pachnie przepięknie! 

A teraz trochę nowości. 
Białe i kremowe perełki w roli głównej. :)
Będąc w domu natknęłam się na komplet ślubny mojej mamy. Zainspirował mnie do wykonania czegoś takiego.

Komplet złożony z dwóch bransoletek na gumce. Zastanawiałam się czy nie połączyć ich białą wstążką. Jeśli znajdzie się właścicielka, która będzie taką chciała - nie widzę problemu by ją dodać.


 A tutaj delikatna bransoletka z malutkich perełek. Półfabrykaty wykorzystane do jej stworzenia są posrebrzane i antyalergiczne.


Taki rodzaj biżuterii wydaje mi się zawsze modny. Może i nie mam racji, ale osobiście go uwielbiam. :)

A jakie jest Wasze zdanie? :)

Pozdrawiam,
Asia

14 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się ta biżuteria choć nie często mam okazję taką nosić. Bardzo delikatna i pasuje do wszystkiego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za ten uniwersalizm ją uwielbiam :) Można ją nosić do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Kochana, dziękuje bardzo i cieszę się, że pomadka przypadła Ci do gustu. Widzę, że się rozkręcasz -twoja biżuteria jest naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się :) Niestety teraz musiałam chwilowo zawiesić dodawanie postów, bo mój osobisty fotograf ma matury :)

      Usuń
  3. gratuluję :) kolor musi być fajny



    ps. a u mnie? NEON GREEN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te bransoletki :)
    gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bransoletki ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bransoletki :) Te też mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń