piątek, 30 maja 2014

Kolorowe-zaplecione

Cześć,
Dzisiaj w Krakowie pogoda nie jest zbyt ciekawa. Jest pochmurno, pada deszcz.. Przez taką pogodę wszystkiego się odechciewa, a ja najchętniej cały dzień spędziłabym pod cieplutkim kocykiem nie robiąc nic.. 
Niestety. Nie ma lekko - obowiązki wzywają :)


Dzisiaj chcę pokazać dwie bransoletki. 


 Wykonane są z kolorowych sznurków. Wykończone są antyalergicznymi półfabrykatami.

Bardzo szybko powstały, a na nadgarstku  prezentują się ładnie. Czyli to co lubię najbardziej :D


Co o nich myślicie?  Lubicie kolorowe dodatki?

Pozdrawiam,
Asia


5 komentarzy :

  1. Podobają mi się choć chyba pierwsza bardziej przypadła mi kolorystycznie do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też bardziej podoba się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka wakacyjna kolorystyka, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń